Biedronka zadowolona z kampanii z Marzeną Rogalską. Prowadzi kolejną
W połowie listopada skończyła się kampania reklamowa sklepów Biedronka z udziałem Marzeny Rogalskiej pod hasłem "Ceny do wzięcia". Była prowadzona od początku października - czytamy w wirtualnemedia.pl

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Jeromino Martins Polska, właściciel Biedronki, deklaruje zadowolenie z efektów reklam z Rogalską. - Kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem naszych klientów i mediów, a zdecydowana większość informacji zwrotnych na jej temat, które do nas dotarły, miała charakter pozytywny - informuje wirtualnemedia.pl biuro prasowe firmy.
Przed tygodniem zaczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa Biedronki pod hasłem „Więcej niskich cen na Święta", która pokazuje familijne sceny oraz produkty dostępne obecnie w promocyjnych cenach, m.in. kolczyki z kryształkami Swarovskiego w cenie 79,99 zł.
Reklama