Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Biedronka zadowolona z kampanii z Marzeną Rogalską. Prowadzi kolejną

W połowie listopada skończyła się kampania reklamowa sklepów Biedronka z udziałem Marzeny Rogalskiej pod hasłem "Ceny do wzięcia". Była prowadzona od początku października - czytamy w wirtualnemedia.pl
Reklama

Jeromino Martins Polska, właściciel Biedronki, deklaruje zadowolenie z efektów reklam z Rogalską. - Kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem naszych klientów i mediów, a zdecydowana większość informacji zwrotnych na jej temat, które do nas dotarły, miała charakter pozytywny - informuje wirtualnemedia.pl biuro prasowe firmy.
Przed tygodniem zaczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa Biedronki pod hasłem „Więcej niskich cen na Święta", która pokazuje familijne sceny oraz produkty dostępne obecnie w promocyjnych cenach, m.in. kolczyki z kryształkami Swarovskiego w cenie 79,99 zł.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum