Biedronka zmierzy się cenowo z 15 sieciami. To m.in. Lidl, Żabka, Dino i Rossmann

Wczoraj, 12 kwietnia, Biedronka ogłosiła akcję „Tarcza Biedronki Antyinflacyjna”, dając klientom gwarancję, że ceny najczęściej kupowanych produktów są najniższe na rynku. Jeśli klient znajdzie ten sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie w sklepie konkurencyjnym, Biedronka zwróci mu różnicę.
Prześledźmy szczegóły promocji:
Ile produktów obejmie akcja Biedronki?
Akcja „Tarcza Biedronki Antyinflacyjna” obejmuje ponad 150 produktów, dla których ceny regularne powinny być najniższe w Polsce i nie wzrosną do końca czerwca. Tarcza obowiązuje od 12 kwietnia 2022 r. do 30 czerwca 2022 r. włącznie. Gwarancja braku wzrostu ceny nie dotyczy jedynie produktów z kategorii ultra fresh: owoców, warzyw, świeżych ryb, świeżego mięsa, z uwagi na fakt, iż powyższe produkty należą do kategorii szybko rotującej, o bardzo krótkiej przydatności do spożycia, łatwo psujące się, cechujące się dużą dynamiką zmienności cen, co w konsekwencji rzutuje na nieprzewidywalność i zmienność ich cen.
Dla jakich produktów można ubiegać się o zwrot różnicy w cenie?
To ponad 150 produktów najczęściej wybieranych przez klientów Biedronki. Lista tych produktów jest wymieniona w załączniku 1 do Regulaminu akcji, który dostępny jest na stronie www.biedronka.pl/tarcza.
W jakiej sytuacji można ubiegać się o zwrot różnicy w cenie regularnej?
Zgodnie z regulaminem akcji Tarcza Biedronki Antyinflacyjna o zwrot różnicy w cenie można ubiegać się w przypadku zakupu w sklepie Biedronka jednego z produktów określonych w załączniku nr 1 do Regulaminu oraz zakupie w tym samym tygodniu (liczonym od poniedziałku do niedzieli) produktu porównywanego w sklepie konkurencyjnym, o ile jego cena regularna była niższa niż w sklepie Biedronka.
W jaki sposób nastąpi zwrot ewentualnej różnicy w cenie?
Jeśli klient kupi taki sam produkt lub produkt odpowiadający produktowi marki własnej Biedronki (lista znajduje się w regulaminie) w innym sklepie konkurencyjnym (lista sklepów znajduje się w regulaminie) w niższej cenie regularnej sieć Biedronka zwróci mu różnicę. Aby to zgłosić, klient samodzielnie musi przesłać na adres niskieceny@biedronka.pl wypełnione zgłoszenie (załącznik do regulaminu) oraz skany lub zdjęcia oryginałów obu paragonów (z Biedronki i sklepu konkurencyjnego). Zwrot różnicy będzie się odbywał przez e-kod. Zasady akcji i wyłączenia znajdują się w regulaminie. Następnie po otrzymaniu zwrotnie od organizatora akcji potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia wraz z numerem, uczestnik akcji zobowiązany jest przesłać w terminie 7 dni od dnia otrzymania od organizatora tego numeru, oryginały w.w. dowodów zakupu listownie na adres biura organizatora: Jeronimo Martins Polska S.A., ul. Dolna 3, 00-773 Warszawa z dopiskiem na kopercie „Dotyczy zgłoszenia nr xxxxx”, gdzie w miejsce „xxxxx” należy wpisać numer otrzymany od Organizatora w potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia.
Dlaczego Biedronka żąda papierowego paragonu? Czy nie utrudniacie w ten sposób celowo uzyskanie zwrotu?
Taka procedura jest to konieczne do przeciwdziałania ewentualnym nadużyciom.
Co to jest sklep konkurencyjny?
To sklep należący do sieci LIDL, KAUFLAND, ALDI, TOPAZ, AUCHAN, CARREFOUR, POLO MARKET, DINO, STOKROTKA, DELIKATESY CENTRUM, NETTO, ARHELAN, INTERMARCHE, ŻABKA, ROSSMANN.