Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Biedronka zmierzy się cenowo z 15 sieciami. To m.in. Lidl, Żabka, Dino i Rossmann

Biedronka postanowiła zagwarantować do czerwca najniższe ceny na rynku dla 150 produktów. Z jakimi sieciami postanowiła się zmierzyć cenowo? To: Lidl, Kaufland, Aldi, Topaz, Auchan, Carrefour, Polo Market, Dino, Stokrotka, Delikatesy Centrum, Netto, Arhelan, Intermarche, Żabka oraz Rossmann.
Reklama

Wczoraj, 12 kwietnia, Biedronka ogłosiła akcję „Tarcza Biedronki Antyinflacyjna”, dając klientom gwarancję, że ceny najczęściej kupowanych produktów są najniższe na rynku. Jeśli klient znajdzie ten sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie w sklepie konkurencyjnym, Biedronka zwróci mu różnicę.

Prześledźmy szczegóły promocji:

Ile produktów obejmie akcja Biedronki?

Akcja „Tarcza Biedronki Antyinflacyjna” obejmuje ponad 150 produktów, dla których ceny regularne powinny być najniższe w Polsce i nie wzrosną do końca czerwca. Tarcza obowiązuje od 12 kwietnia 2022 r. do 30 czerwca 2022 r. włącznie. Gwarancja braku wzrostu ceny nie dotyczy jedynie produktów z kategorii ultra fresh: owoców, warzyw, świeżych ryb, świeżego mięsa, z uwagi na fakt, iż powyższe produkty należą do kategorii szybko rotującej, o bardzo krótkiej przydatności do spożycia, łatwo psujące się, cechujące się dużą dynamiką zmienności cen, co w konsekwencji rzutuje na nieprzewidywalność i zmienność ich cen.

Dla jakich produktów można ubiegać się o zwrot różnicy w cenie?

To ponad 150 produktów najczęściej wybieranych przez klientów Biedronki. Lista tych produktów jest wymieniona w załączniku 1 do Regulaminu akcji, który dostępny jest na stronie www.biedronka.pl/tarcza.

W jakiej sytuacji można ubiegać się o zwrot różnicy w cenie regularnej?

Zgodnie z regulaminem akcji Tarcza Biedronki Antyinflacyjna o zwrot różnicy w cenie można ubiegać się w przypadku zakupu w sklepie Biedronka jednego z produktów określonych w załączniku nr 1 do Regulaminu oraz zakupie w tym samym tygodniu (liczonym od poniedziałku do niedzieli) produktu porównywanego w sklepie konkurencyjnym, o ile jego cena regularna była niższa niż w sklepie Biedronka.

W jaki sposób nastąpi zwrot ewentualnej różnicy w cenie?

  Jeśli klient kupi taki sam produkt lub produkt odpowiadający produktowi marki własnej Biedronki (lista znajduje się w regulaminie) w innym sklepie konkurencyjnym (lista sklepów znajduje się w regulaminie) w niższej cenie regularnej sieć Biedronka zwróci mu różnicę. Aby to zgłosić, klient samodzielnie musi przesłać na adres niskieceny@biedronka.pl wypełnione zgłoszenie (załącznik do regulaminu) oraz skany lub zdjęcia oryginałów obu paragonów (z Biedronki i sklepu konkurencyjnego). Zwrot różnicy będzie się odbywał przez e-kod. Zasady akcji i wyłączenia znajdują się w regulaminie. Następnie po otrzymaniu zwrotnie od organizatora akcji potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia wraz z numerem, uczestnik akcji zobowiązany jest przesłać w terminie 7 dni od dnia otrzymania od organizatora tego numeru, oryginały w.w. dowodów zakupu listownie na adres biura organizatora: Jeronimo Martins Polska S.A., ul. Dolna 3, 00-773 Warszawa z dopiskiem na kopercie „Dotyczy zgłoszenia nr xxxxx”, gdzie w miejsce „xxxxx” należy wpisać numer otrzymany od Organizatora w potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia.

Dlaczego Biedronka żąda papierowego paragonu? Czy nie utrudniacie w ten sposób celowo uzyskanie zwrotu?

Taka procedura jest to konieczne do przeciwdziałania ewentualnym nadużyciom.

Co to jest sklep konkurencyjny?

 To sklep należący do sieci LIDL, KAUFLAND, ALDI, TOPAZ, AUCHAN, CARREFOUR, POLO MARKET, DINO, STOKROTKA, DELIKATESY CENTRUM, NETTO, ARHELAN, INTERMARCHE, ŻABKA, ROSSMANN.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.