Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Biedronka zostanie przy piłkarzach, Ustronianka mówi pass

Sieć sklepów Biedronka ma przedłużyć umowę sponsorską z Polskim Związkiem Piłki Nożnej - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Współpracę z PZPN po siedmiu latach kończy natomiast producent wody mineralnej Ustronianka.
Reklama

Z informacji serwisu wynika, że przedstawiciele Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka, i PZPN podpisali tuż przed świętami bożonarodzeniowymi list intencyjny o dalszej współpracy. Jej szczegóły mają być przedmiotem dalszych ustaleń.

Biedronka sponsorem reprezentacji Polski od 2010 r.

Biedronka ma status oficjalnego sponsora reprezentacji Polski w piłce nożnej od 2010 roku.

Przypomnijmy, że 29 czerwca 2010 roku Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci Biedronka podpisało umowę sponsorską z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Sieć chce kojarzyć się Polakom nie tylko z niskimi cenami, ale także z pozytywnymi emocjami sportowymi.

Wtedy sieć miała w Polsce 1,6 tys. sklepów, teraz jest ich ok. 3,3 tys.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum