Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Biedronka zostanie sponsorem polskiej reprezentacji piłkarskiej

29 czerwca 2010 roku Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci Biedronka podpisze umowę sponorską z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Sieć zamierza kojarzyć się Polakom nie tylko z niskimi cenami, ale także z pozytywnymi emocjami sportowymi.
Reklama

 Jest to jeden z elementów, który sieć będzie wykorzystywała w akcjach marketingowych. Strategia ta może okazać się trafiona w kontekście zbliżających się zawodów EURO 2012.

Zgodnie z ostatnimi informacjami Biedronka chce mieć na koniec roku 1600 dyskontów w Polsce, dzięki czemu jej udziały rynkowe mają wzrosnąć z 10 do 11,5 proc. 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum