PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Biedronka zwiększa nakład i cenę tygodnika Kropka TV

Autor: wirtiualnemedia.pl 3 sierpnia 2010 10:16

Tygodnik telewizyjny "Kropka TV" wydawany przez Concept Publishing Polska na zlecenie sieci Biedronka zmienił formułę i szatę graficzną. W tytule znacznie poszerzono objętość rubryk dotyczących porad. Wzrosła też cena pisma, a jego nakład zwiększono ponad dwa razy - podały wirtualnemedia.pl.

Objętość "Kropki TV" po zmianach wzrosła ze 100 do 132 stron, a dodatkowe strony zajęły poszerzone działy poradnicze poświęcone zdrowiu, urodzie, prowadzeniu domu czy tematom prawno-finansowym. W magazynie pojawiła się też sekcja dotycząca dzieci. Dodatkowo do każdego wydania dołączana jest teraz 24-stronicowa wkładka "Kuchnia od kuchni" z przepisami od czytelników, poradami kulinarnymi czy poradami dot. urządzania kuchni.

Nakład "Kropki TV" został podniesiony z 200-250 tys. do 450 tys. egz. W górę o 20 groszy poszła też cena tygodnika, który kosztuje teraz 1,69 zł. Nadal dostępny jest wyłącznie w sieci Biedronka.

Relaunch pisma wsparty jest kampanią promocyjną prowadzoną w miejscu sprzedaży (m.in. rekomendacja kasjerek, plakaty nad kasami, na standach z magazynem i na wózkach sklepowych) oraz ogólnopolskimi akcjami ATL oraz BTL (billboardy, kampania telewizyjna w ogólnopolskich stacjach TV oraz w Radiu Zet). Działania w telewizji przygotowało Jeronimo Martins i są one częścią kampanii promocyjnej Biedronki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7952

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,49

  • Śr

    3,64

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.