Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Bielsko-Biała kuźnią handlowych konceptów

W portfolio największego bielskiego centrum handlowego - Galerii SFERA - jest aż sześć wywodzących się z Bielska-Białej marek, które zyskały ogólnokrajową renomę. Obok Martes Sport, który posiada dziś ponad 200 salonów w Polsce i za granicą, są to: Wójcik Fashion, J. Fryderyk, Karmello, Lodomania i Sweet Bouquet (kawiarnia florystyczna). Z czego wynika ich sukces?
Reklama

250 sklepów i punktów usługowych zlokalizowanych na 63 tys. mkw., centralna lokalizacja, rozbudowany kalendarz marketingowy, wysoka siła nabywcza oraz częste wizyty klientów z Czech czy Słowacji – Galeria SFERA w Bielsku-Białej to idealne miejsce na lokalizację salonu marki, która chce podbić rynek handlowy. Bielskie firmy coraz aktywniej budują swoją pozycję, otwierają nowe lokale i poszerzają asortyment.

Martes Sport to chyba najbardziej rozpoznawalna z bielskich marek handlowych. Swoją działalność koncentruje wokół prowadzenia wielkopowierzchniowych sklepów sportowych w popularnych centrach handlowych. Dopełnieniem oferty są outlety marek Hi-Tec i Elbrus, monobrandowe sklepy marek Aquawave i Elbrus, a także sklep internetowy. 

Monika Magner, dyrektor Galerii SFERA podkreśla, że lokalne marki są bardzo dobrze odbierane przez klientów centrum. Jej zdaniem nie jest to jednak wyraz lokalnego patriotyzmu, bo większość odwiedzających SFERĘ pewnie nie zdaje sobie sprawy z tego, że powstały one właśnie w Bielsku, ale jakości produktów i zaangażowania.

-  Klienci, odwiedzający dziś centrum handlowe oczekują przede wszystkim ciekawych doznań, a nie tylko czysto użytkowej funkcji handlowej. Naprawdę wyjątkowa oferta takich najemców, jak Lodomania, Karmello, Sweet Bouquet to często powód sam w sobie do odwiedzenia centrum. Smaki, które autentycznie sprawiają przyjemność i polepszają samopoczucie to efekt pasji i serca, jakie ich właściciele wkładają w swój produkt.

Bardzo liczy się także podejście do klienta i sposób obsługi. Przykładem może być Firma Wójcik Fashion, która w ostatnim czasie otworzyła w Galerii SFERA nowy salon. 

Bielsko-Biała od lat znajduje się w krajowej czołówce miast pod względem liczby podmiotów gospodarczych w stosunku do liczby mieszkańców. W strategii rozwoju miasta do 2020 roku wiele uwagi poświęcono zagadnieniom wspierania przedsiębiorczości. 

Przemysław Kamiński, Zastępca Prezydenta Miasta podkreśla, że zarówno w Bielsku, jak i całym Podbeskidziu istnieje mocno rozwinięta kultura przedsiębiorczości: - W tej chwili na 1000 mieszkańców przypada ponad 155 podmiotów gospodarczych. Rolą miasta jest wspieranie tego trendu i znoszenie wszelkich barier, jakie przedsiębiorcy spotykają na swojej drodze. Ważne są zarówno bezpośrednio odczuwalne ulgi czy zwolnienia z podatków, ale również inwestycje podnoszące prestiż miasta – np. Bielski Park Technologiczny, czy obwodnice.

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.