Big Active wspiera kampanią sprzedaż herbat zielonych, czerwonych i czarnych
1 lutego ruszyła kampania promująca trzy wersje smakowe herbat Big - Active. Akcja jest skierowana przede wszystkim do młodych, aktywnych kobiet z dużych miast.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Big-Active ma być postrzegana jako marka z duszą - różnorodna i mająca indywidualny charakter. W kampanii Big - Acticve prezentowane są trzy herbaty: zielona, czerwona oraz czarna, których cechami funkcjonalnymi są odpowiednio: relaks, fit i energia.
Hashtagi - pojedyncze słowa klucze, przekierują odbiorcę do pozytywnych emocji, z którymi łączą się herbaty Big-Active.
Dodatkowo wprowadzono nowe słowo, nowy hashtag - nazwę brandu, co ma za zadanie wypromować markę.
Działania outdoorowe prowadzone będą w ośmiu największych miastach oraz równocześnie w prasie kobiecej i social mediach. Kampania potrwa do końca marca. Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja San Markos.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama