Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Big-Active z kampanią herbat zielonych z mieszankami egzotycznych owoców

Marka Big-Active wystartowała z nową kampanią reklamową herbat zielonych. Spot emitowany jest w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych takich jak Telewizja Polska, TVN i Polsat oraz w internecie.
Reklama

Celem najnowszej kampanii marki Big-Active jest zachęcanie konsumentów do tego, by zielona herbata towarzyszyła im nie tylko w czasie wytchnienia, ale w najróżniejszych sytuacjach w ciągu całego dnia. Spot pokazuje więc dzień z życia aktywnej kobiety, której nieodłącznie towarzyszy smakowity produkt. 

Kampania herbat zielonych Big-Active cieszy się silnym wsparciem w telewizji oraz Internecie. Link do spotu dostępny jest m.in. na oficjalnym kanale YT marki.

Za przygotowanie oraz nadzór produkcyjny nad kampanią odpowiadała agencja Change/Serviceplan. Spot został wyreżyserowany przez Annę Maliszewską, a produkcja była po stronie studio OTO Film. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Dentsu Aegis Polska. Działania PR powierzono agencji Big Picture.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum