Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Bilety od 1000 przewoźników w ofercie Kolportera

We wszystkich salonikach Kolportera można nabywać bilety podróżne i zamówić przejazd Hoperem. Bilety podróżne są w ofercie saloników Kolportera dzięki współpracy z firmą Teroplan S.A., właścicielem platformy do wyszukiwania połączeń krajowych i międzynarodowych – e-podróżnik.pl.
Reklama

– Gdy w 2016 roku wdrażaliśmy sprzedaż biletów podróżnych w naszej sieci oferowaliśmy klientom bilety około 170 przewoźników autobusowych i kolejowych. Obecnie z platformą e-podróżnik.pl współpracuje blisko 1000 przedsiębiorstw komunikacyjnych, oferujących przejazdy krajowe i międzynarodowe – mówi Dariusz Sandecki, starszy specjalista ds. produktu w Pionie Handlowym Kolportera. – Dzięki współpracy z firmą Teroplan w naszej ofercie znalazła się także popularna usługa przejazdu w systemie door-to-door, tzw. Hoperami – dodaje Sandecki.
Na polskim rynku Teroplan S.A. dostarcza rozwiązań technologicznych branży transportu pasażerskiego od ponad 10 lat. Miesięcznie w serwisie połączenia wyszukuje około 4 miliony użytkowników.  Od 2017 roku firma rozwija także pod marką Hoper usługę przewozów od drzwi do drzwi (ang. door-to-door). W ramach 17 tras krajowych i 3 międzynarodowych (do Niemiec, Belgii i Holandii) Hoper odbiera pasażera bezpośrednio ze wskazanego przez niego adresu np. domu, sanatorium, lotniska, akademika, hotelu, pensjonatu itp. i zawozi go w wybrane miejsce w miejscowości docelowej. W tym roku Hoper poszerzył ofertę dojazdu w góry i na Mazury, a w wakacje dodatkowo „zwiększył moce” przejazdów pasażerskich nad Bałtyk.
Przejazd Hoperem można zamówić w każdym saloniku Kolportera w Polsce. Wystarczy podać dokładny adres odbioru pasażera oraz konkretną lokalizację docelową, gdzie podróżny chce wysiąść, np. adres sanatorium, hotelu, miejsca pracy, rodziny czy znajomych. Bilet można otrzymać SMS-em lub na adres e-mail. Pasażerowie są indywidualnie powiadamiani o dokładnej godzinie rozpoczęcia podróży. Nie muszą dźwigać walizek na dworzec czy zamawiać taksówki. Podróż odbywa się minivanem, który może przewieźć maks. 8 pasażerów.
– Przejazd Hoperem to usługa, która w czasie pandemii cieszy się dużą popularnością. Korzystając z Hopera podróżujemy w małej grupie i unikamy dużych skupisk ludzi, np. na dworcach – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
– Z Hopera najczęściej korzystają osoby, które wybierają się na urlop, a także seniorzy, którzy jadą do sanatorium i na turnusy rehabilitacyjne. Usługa świetnie sprawdza się także wśród osób pracujących w Niemczach, Belgii i Holandii – dodaje Dariusz Sandecki.
Osoby korzystające z Hopera mają obowiązek podróży w maseczce i dezynfekcji rąk przed jazdą. Przed podróżą pojazd jest dezynfekowany i ozonowany. Niektóre elementy samochodu (np. klamki) dezynfekowane są także w czasie trwania przejazdu. Kierowcy mają do swojej dyspozycji środki ochronne (maseczki, rękawiczki), a każdemu pasażerowi przed podróżą jest mierzona temperatura.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.