Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Bio Planet zmaga się z efektem wysokiej bazy

Sprzedaż Bio Planet S.A. za październik osiągnęła 16,2 mln zł, co stanowi 15 proc. spadku w stosunku do sprzedaży w październiku 2020 r., która wyniosła 19,2 mln zł. Jest to jednocześnie wzrost o 11 proc. w stosunku do sprzedaży w październiku 2019 r., która wynosiła 14,6 mln zł.
Reklama

W końcowych miesiącach 2020 r., w związku z rozpoczynają się drugą falą pandemii Covid, spółka odnotowywała bardzo wysokie sprzedaże, co przełożyło się na efekt wysokiej bazy 2020 roku. W ocenie Bio Planet efekt wysokiej bazy zostanie wkrótce zakończony i spółka powróci do generowania dodatniej dynamiki sprzedaży w stosunku do analogicznych okresów roku poprzedniego.

Czytaj także: Bio Planet ogłasza emisję akcji - spółka chce potroić moce przerobowe

W październiku spółka wprowadziła ponad 150 nowych produktów do oferty. Większość nowości to produkty dostawców od lat współpracujących z Bio Planet.

W minionym miesiącu spółka uruchomiła dodatkowe dostawy na kierunkach: Cieszyn, Wałbrzych, Kraków, Kalisz, Jelenia Góra, Nowy Sącz, Elbląg, Giżycko, Leszno, Łódź, Gdynia, Wejherowo, Koszalin co zapewni klientom w tych regionach częstsze dostawy i lepszą dostępność świeżej żywności ekologicznej z oferty Bio Planet.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.