Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Biometria narzędziem wsparcia sprzedaży

Narzędziem przyszłości dla shopper marketingu jest projektowanie sprzedaży oparte o precyzyjne pomiary zachowań klientów w sklepie. Dzięki innowacyjnym metodom badawczym to technika pomocna w tworzeniu skutecznych materiałów i mechanizmów promocyjnych oraz będąca wsparciem dla sprzedaży.
Reklama

Nowa usługa bazuje na nowatorskiej biometrycznej metodzie badawczej łączącej kilka obszarów obserwacji funkcjonowania mózgu w jedną logiczną całość  i pozwala na  dokładny pomiar emocji i procesów poznawczych. Dzięki niej producenci i sprzedawcy mogą zrozumieć czy wyborami klientów kierują emocje czy racjonalna analiza produktu. A to stwarza kluczową przewagę w stosunku do tradycyjnych technik eyetrackingowych, mówiących tylko o tym na co ktoś patrzył i jak długo.

Wyniki badań poddawane są dokładnej interpretacji i stanowią podstawę do dalszych działań w procesie projektowania sprzedaży. Daje to duże możliwości w planowaniu skutecznych materiałów POS, promocji konsumenckich czy animacji sprzedaży. - Dzięki zaawansowanym narzędziom Bioscope potrafimy więcej niż tylko planować sprzedaż. Potrafimy też ją zaprojektować – podkreśla Tomasz Bogdanowicz z Walk Promotion. - W ramach nowej usługi realizowane są rozwiązania w zakresie kreacji, produkcji, implementacji oraz bieżącej obsługi – dodaje.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum