Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Black Friday - w centrach handlowych odwiedzalność niższa o 23 proc.

– Odwiedzalność w 140 centrach handlowych, w sobotę 28 listopada, tj. w dniu tegorocznej kampanii Black Friday, była o 23,5 proc. niższa w porównaniu do tej samej soboty 2019 r. – podsumowuje Anna Szmeja, prezes Retail Institute.
Reklama

W tym roku kampania Black Friday dotyczyła wybranego asortymentu, a jej celem było wyprzedanie stanów magazynowych i towarów wolniej rotujących. Z wyjątkami, obniżki sięgały w tym roku 30-50% w branży modowej oraz 20% w sektorze zdrowia i urody.

Według ekspertów Retail Institute, w ciągu najbliższych lat akcje Black Friday zyskają w Polsce własny, polski charakter. Już w tym roku zaobserwowano przekształcanie się Black Friday w Black Week lub Black Weekend. Wiele firm rozpoczęło obniżki cen 5 listopada tj. przed kolejnym lockdownem, przekierowując klientów głównie do kanału sprzedaży online.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum