Black Tiger Energy Drink w limitowanej edycji

Autor: dlahandlu.pl 29 grudnia 2010 11:08

Black Tiger Energy Drink w limitowanej edycji

FoodCare wprowadził na rynek BLACK - noworoczną edycję limitowaną Tigera. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy kampania marketingowa, która jest częścią dużej akcji promującej napój Tiger Energy Drink w puszkach i butelkach w kolorze czarnym.

Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji i kinach, równolegle z outdoorem. 15-sekundowy spot emitowany jest w TVN, TVN 7, TV
Polsat i sieci At Media. W ramach kampanii została uruchomiona specjalny serwis internetowy, który będzie platformą komunikacji z  konsumentami. Akcji towarzyszą działania promocyjne m.in. konkursy z  nagrodami.

Black Energy Drink dostępny jest w puszce o pojemności 250 ml i w czarnych butelkach plastikowych 0,5 L.
Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Giker 2011-01-17 18:43:59

    Ostatnio próbowałem Tigera Black, oraz znalazłem w sklepie jakiegoś innego Tigera z podpisem Michalczewskiego. Wiecie co? Black jest bez porównania lepszy smakowo. Dużo, dużo smaczniejszy. Ja stawiam na BLACK.

  • edyta 2011-01-11 15:25:04

    FoodCare to oszuści. Oszukali Michalczewskiego a teraz chcą oszukiwać nas, klientów?? O nieee!

  • aria 2010-12-29 21:07:51

    No cóż jak nie wyszło z Tigerem to może wyjdzie z Blackiem. Porażka nazywa się teraz wersja limitowana i to na dodatek noworoczna. Czy po nowym roku firma wróci do reklamy Tidera? No chyba że nie będzie chciała wspierać tego co na własne życzenie nie jest już jej.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6846

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.