Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Blik organizuje loterię - do wygrania 84 tys. zł

BLIK wystartował z nową kampanią promującą czwartą już edycję BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Jej bohaterem jest Tomasz Kot. Każdy, kto wypełni formularz rejestracyjny na stronie www.blikomania.pl oraz będzie płacił, wypłacał lub przelewał pieniądze na telefon BLIKIEM, może wygrać nagrody.
Reklama

W pierwszym kwartale 2022 roku jego użytkownicy zrealizowali 247 mln transakcji. To aż o 62 proc. więcej niż rok wcześniej. Dostępny jest także dla wszystkich klientów bankowości mobilnej w Polsce - to 21,6 mln aktywnych aplikacji. Płatność nim oferuje 18 banków, a korzysta z niego ponad 10,5 mln użytkowników. 

Startowi BLIKOMANII towarzyszy kampania reklamowa realizowana m.in. w telewizji, internecie – mediach społecznościowych, radiu i kinie. Loterię wspierać będą również banki, które udostępniają BLIKA w swoich aplikacjach mobilnych.  Za kreację kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, która współpracuje z BLIKIEM. 

Roczne pensje do wygrania

W loterii jak co roku może wziąć każdy, kto płaci BLIKIEM. Pula nagród to ponad 2,6 mln zł, w tym 9 rocznych pensji o łącznej wartości 84 tys. zł każda i 15 015 czeków o wartości 100 lub 200 zł. Loteria potrwa od 1 czerwca do 30 sierpnia 2022 roku.

Aby wziąć udział w loterii, należy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl,  zrealizować transakcję weryfikacyjną w kwocie symbolicznej złotówki, która weźmie udział w losowaniu. Wszystkie pieniądze z rejestracji trafią na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci na realizację programów edukacyjnych m.in. cyberbezpieczeństwa, skierowanych do dzieci. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum