Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Blue City: 5 tys. mkw. powierzchni znalazło nowych najemców

W Centrum Blue City otworzą się trzy duże salony modowe a także nowe, mniejsze sklepy z odzieżą i kosmetykami.
Reklama

W Blue City w połowie grudnia zwolniło się aż 5 000 mkw. powierzchni. Centrum ma już nowych najemców, którzy swoje sklepy otworzą w pierwszej połowie roku.  

Na poziom 0, do lokalu o powierzchni 2 500 mkw. wprowadzi się marka Carry z casualową modą dla kobiet, mężczyzn i dzieci, która do tej pory zajmowała sklep o powierzchni 750 mkw. na poziomie +1). Miejsce po Carry przejmie nowy najemca Cropp, czyli kolejna w Blue City po House i Sinsay marka z grupy LPP. Natomiast na poziomie +1 salon o powierzchni 2 500 mkw. otworzy Royal Collection, czyli marka z luksusowego segmentu mody. W ofercie Royal Collection znajduje się szeroki wybór odzieży, butów, akcesoriów takich firm jak np. Oscar Jacobson, Stenstroms, iBlues, Baldessarini, Blauer, Gola, Colmar, Camel Active, Navigare, Campione, Didriksons, Matinique, Bugatti oraz dwie własne marki Royal Collection: Fraternity i Philip Louis.

Nowe butiki w Blue City

W najbliższym czasie w centrum pojawi się butik Gavel z modą glamour dla pań, oraz perfumeria Sorvella (oba sklepy znajdą się na poziomie +1). W drugim kwartale w Blue City będzie można kupować kosmetyki marki Rituals. Natomiast na koniec roku otworzy się w Blue City sklep odzieżowy Betty Barkley.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.