Blue City: 5 tys. mkw. powierzchni znalazło nowych najemców

W Blue City w połowie grudnia zwolniło się aż 5 000 mkw. powierzchni. Centrum ma już nowych najemców, którzy swoje sklepy otworzą w pierwszej połowie roku.
Na poziom 0, do lokalu o powierzchni 2 500 mkw. wprowadzi się marka Carry z casualową modą dla kobiet, mężczyzn i dzieci, która do tej pory zajmowała sklep o powierzchni 750 mkw. na poziomie +1). Miejsce po Carry przejmie nowy najemca Cropp, czyli kolejna w Blue City po House i Sinsay marka z grupy LPP. Natomiast na poziomie +1 salon o powierzchni 2 500 mkw. otworzy Royal Collection, czyli marka z luksusowego segmentu mody. W ofercie Royal Collection znajduje się szeroki wybór odzieży, butów, akcesoriów takich firm jak np. Oscar Jacobson, Stenstroms, iBlues, Baldessarini, Blauer, Gola, Colmar, Camel Active, Navigare, Campione, Didriksons, Matinique, Bugatti oraz dwie własne marki Royal Collection: Fraternity i Philip Louis.
Nowe butiki w Blue City
W najbliższym czasie w centrum pojawi się butik Gavel z modą glamour dla pań, oraz perfumeria Sorvella (oba sklepy znajdą się na poziomie +1). W drugim kwartale w Blue City będzie można kupować kosmetyki marki Rituals. Natomiast na koniec roku otworzy się w Blue City sklep odzieżowy Betty Barkley.