Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Blue City wraca do eventów

Blue City szykuje się na jesień. Odpowiadając na potrzeby klientów, którzy oczekują powrotu do normalności, wznawia organizowanie wydarzeń specjalnych.
Reklama

  Przed pandemią Blue City organizowano ponad 70 wydarzeń rocznie – koncertów, wystaw, targów, imprez tanecznych i sportowych, akcji charytatywnych i wiele innych. Przez ostatnie półtora roku, z uwagi na ograniczenia związane z pandemią, musiało zrezygnować z większości imprez. Od września wraca jednak z mnóstwem nowych eventów. 

- Nasi klienci są spragnieni normalności. Poszukują dobrej rozrywki i ciekawych sposobów na spędzanie wolnego czasu. Dlatego postawiliśmy wznowić organizowanie wydarzeń, z których Blue City słynie, a także zaproponować nowe atrakcje. Staraliśmy się dobrać je tak, by odpowiadały oczekiwaniom lokalnej społeczności, a przede wszystkim rodzinom z dziećmi. Oczywiście w dalszym ciągu klienci i pracownicy centrum są zobowiązani do noszenia maseczek i zachowania środków ostrożności – mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City Sp. z o.o. i dodaje: – Od początku wakacji obserwujemy sukcesywny wzrost frekwencji klientów. O ile w lipcu nasze centrum odwiedziło 8 proc. więcej klientów niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku, to w sierpniu liczba klientów rok do roku wzrosła o 15 proc. Mamy nadzieję, że ten trend się utrzyma, a nasze eventy przyciągną jeszcze więcej osób.  

Wracają kiermasze, targi i konkursy tańca 

- Fani robienia zdjęć  i kreatywnego spędzania czasu z pewnością docenią interaktywną wystawę Selfie Space. Wydarzenie oferuje aż siedem unikatowych przestrzeni do tworzenia niezwykłych zdjęć i filmów, które na Instagramie czy nagraniach na TikToku będą wyglądać wyjątkowo atrakcyjnie. Wśród nadchodzących propozycji eventów dla dzieci jest Kolejkoland, czyli serpentyny torowisk  z miniaturowymi pociągami i wyjątkowymi efektami dźwiękowymi i wizualnymi. Wybrane strefy makiety będą interaktywne i przystosowane do sterowania kolejkami przez zwiedzających - opisuje przedstawiciel centrum.

Do Blue City wraca taneczne show Egurrola Dance Studio i konkurs Egurrola Cup. Centrum będzie również organizowało kiermasze i targi. Podczas Jarmarków Produktów Regionalnych wszyscy zwolennicy naturalnych produktów spożywczych zakupią je prosto od producentów. Na Kiermaszu Sztuki i Rękodzięła będzie można nabyć rzemieślnicze przedmioty z duszą, a podczas Targów Mody Polskiej SHOP LOCAL! oryginalne, bo produkowane przez polskich projektantów ubrania i akcesoria. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum