Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Bobby Burger z 40. lokalem w sieci i zbiórką crowfundingową

40 lokali w dużych polskich miastach – takim wynikiem może pochwalić się Bobby Burger. Sieć otworzyła swój 16. lokal własny i pierwszą burgerownię marki na warszawskich Bielanach. Nowy lokal zajmuje 82 mkw., a w jego wnętrzu znajduje się mural duetu artystycznego Takie Pany.
Reklama

40 burgerownia sieci Bobby Burger została otwarta w Galerii Młociny. Lokal mieści się w Karuzeli, czyli jednej z podstref restauracyjnych w tym obiekcie.

Pod koniec 2018 roku właściciele Bobby Burger powołali grupę Real Food SA, do której dołączył Michał Kiciński - współtwórca CD Projekt, firmy z branży gier wideo odpowiedzialnej za międzynarodowy sukces gry „Wiedźmin”. Do grupy oprócz kapitału wniósł także swoją wegańską restaurację Wegeguru, która od 2017 roku działa w Warszawie. Obecnie trwa zbiórka crowdfundingowa, dzięki której Real Food SA chce pozyskać 4 mln zł na rozwój grupy oraz otwarcie kolejnych burgerowni i restauracji wegańskich.
– Do akcji chcemy włączyć nie tylko doświadczonych inwestorów, ale także fanów dobrego jedzenia. Dlatego wprowadziliśmy nowy pakiet akcji, dzięki któremu każdy może zostać współwłaścicielem Bobby Burger i Wegeguru za 50,16 zł – dodaje Maciej Sobolewski.
Wszystkie osoby, które włączą się w kampanię, poza akcjami spółki otrzymają m.in. Imienne Certyfikaty Akcjonariusza, prawo udziału w Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy oraz gadżety z hasłem „WHO’S YOUR BOBBY?”, jak plecaki-worki czy bluzy. Real Food SA wśród benefitów proponuje też vouchery do wykorzystania w lokalach Bobby Burger i zaproszenia do restauracji Wegeguru.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.