Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Bomi promuje płatności zbliżeniowe

Od lipca w sieci Bomi Visa promuje płatności zbliżeniowe. Za pośrednictwem spotów reklamowych emitowanych w sklepach, klienci informowani są o korzyściach z używania kart zbliżeniowych. Dodatkowo na czytnikach kart umieszczone zostały specjalne nakładki z logo Visa.
Reklama
Liczba transakcji zbliżeniowych dokonywanych kartami Visa rośnie w Polsce bardzo szybko; od września 2010 r. do lutego 2011 r. zwiększyła się aż 10-krotnie, czyli rosła ponad dwa razy szybciej niż liczba zbliżeniowych kart Visa wydawanych w tym okresie.

Zbliżeniowymi kartami Visa można zapłacić w Polsce już w ponad 15 tys. terminali wyposażonych w czytniki zbliżeniowe, zainstalowanych w placówkach firm prowadzących pojedyncze sklepy lub po kilka sklepów tworzących małe sieci miejscowe czy regionalne oraz w placówkach sieci ogólnopolskich, m.in. Empik, coffeeheaven, McDonald's, delikatesach MiniEuropa, perfumeriach Douglas. Zakończone zostało wprowadzanie płatności zbliżeniowych w sklepach IKEA i w sieci drogerii Rossmann. Do akceptowania płatności zbliżeniowymi kartami Visa przygotowują się supermarkety Carrefour i Auchan oraz delikatesy Piotr i Paweł.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.