Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Bomi: Własna logistyka i oddanie sklepów w zarządzanie ajentom

Zdaniem analityków Bomi mogłoby zainkasować za firmę Rabat 100-150 mln zł. Zastrzyk gotówki jest potrzebny na uzdrowienie i rozwój sieci detalicznej - czytamy w "Parkiecie".
Reklama
Do poprawy wyników Bomi ma przyczynić się własna logistyka i oddanie sklepów w zarządzanie ajentom. Spółka zamierza wynająć całą usługę logistyczną - od momentu zamówienia towaru u producenta do finalnej dostawy do sklepu. Zarząd zapewnia, że nie będzie to kapitałochłonna inwestycja.

Z kolei oddanie sklepów w zarządzanie ajentom ma się przyczynić do lepszego zarządzania sprzedażą. Ajenci maja być wybierani z grona pracowników Bomi. Spółka ma teraz 55 sklepów własnych i 4 franczyzowe. W 2012 r. sieć franczyzowa powiększy się o co najmniej 4 kolejne punkty. Zdaniem prezesa Marka Romanowskiego, w kolejnych latach będzie możliwe otwieranie około 20 sklepów franczyzowych rocznie.

Firma nie ujawiania nazw podmiotów, którymi negocjuje sprzedaż Rabatu. Z informacji "Parkietu" wynika, że są to inwestorzy finansowi.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.