Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Bonduelle kontynuuje strategię wspierania produktów marki w TV i online

Marka Bonduelle prowadzi obecnie kampanię telewizyjną i sięga po influencerów aby wspierać sprzedaż segmentu fasol Bonduelle.
Reklama

Rozpoczęta kampania reklamowa promuje fasole UGOTOWANE NA PARZE, które dzięki specjalnej technologii produkcji są naturalne i chrupkie. Fasole od Bonduelle to produkty najwyższej jakości dostępne w różnych gramaturach.  

– Fasole przeżywają swój renesans nie tylko w Polsce, gdzie segment rośnie dwucyfrowo, wzrost zainteresowania tym segmentem jest trendem ogólnoeuropejskim, a Bonduelle jest w Polsce motorem napędowym wzrostu sprzedaży fasol – wskazuje Anna Telakowiec, dyrektor marketingu Bonduelle Polska

Kampania reklamowa wystartowała w listopadzie i będzie wspierana w TV oraz w internecie. Bonduelle nie po raz pierwszy sięga po popularnych influencerów kulinarnych.  Jan i Aneta Kuroniowie opowiadają o inspiracjach kulinarnych, kampania jest realizowana na Youtube oraz platformie VOD, jak również na blogu kulinarnym marki Bonduelle www.warzywneinspiracje.pl

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum