Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Bonduelle poszerza asortyment o produkty bez pozostałości pestycydów

Bonduelle, wychodząc naprzeciw najbardziej aktualnym trendom konsumenckim i żywieniowym, poszerza asortyment warzyw „Bez pozostałości pestycydów”.
Reklama

W asortymencie warzyw Bonduelle „Bez pozostałości pestycydów” pojawiła się nowość – mrożona Fasolka Szparagowa, a już wkrótce dostępne będą mrożone Brokuły. W ofercie firmy można znaleźć także inne produkty „Bez pozostałości pestycydów”- mrożony Groszek Zielony oraz produkty w puszkach: Kukurydzę Złocistą i Groszek Tradycyjny. Warzywa „Bez pozostałości pestycydów” są promowane przez Bonduelle w rozpoczynającej się kampanii „Tak smakuje dobro”.

Kampania edukacyjna dotycząca zobowiązań marki Bonduelle z zakresu zrównoważonej produkcji

Z myślą o upowszechnieniu wiedzy na temat znaczenia zrównoważonej produkcji żywności, Bonduelle rozpoczyna kampanię edukacyjną. Jej tematem są działania, które podejmuje firma na rzecz ochrony planety, czyli: zrównoważone i zróżnicowane rolnictwo, ochrona bioróżnorodności i gleb, oszczędna gospodarka wodna, a także promowanie recyklingu opakowań metalowych. Pod hasłem „Tak smakuje dobro” Bonduelle promuje produkty „Bez pozostałości pestycydów”. Kampania obejmuje aktywności w zasięgowych mediach (stacje telewizyjne, digital).

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum