Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Bonduelle promuje przed Wielkanocą kategorie warzyw w puszce

Święta Wielkanocne to okres wzmożonych zakupów dla całej kategorii warzyw w puszce. W tym kluczowym okresie firma Bonduelle, lider kategorii w Polsce, podtrzymuje wysokie inwestycje reklamowe wspierające działania sprzedażowe.
Reklama

Chcąc, aby warzywa Bonduelle zagościły na stołach Polaków i były częścią świątecznych potraw, firma wykorzystuje różne narzędzia wspierające sprzedaż oraz motywujące konsumentów do zakupów.Trwa kampania telewizyjna, promująca szeroką gamę fasol marki Bonduelle.

Kampania potrwa aż do świąt Wielkanocnych.“Kategoria charakteryzuje się dynamicznym, dwucyfrowym wzrostem, fasole w okresie okołoświątecznym zyskują na sprzedaży i Bonduelle aktywnie wspiera rozwój tej kategorii” - komentuje Anna Telakowiec Dyrektor Marketingu.Poza kampanią telewizyjną w głównych stacjach TV równie intensywnie prowadzone są działania digitalowe”.

Od początku marca trwa kampania w internecie dedykowana fasolom z wykorzystaniem formatu video. Bonduelle współpracuje również z blogerami, m.in. na www.warzywneinspiracje.pl i na Facebooku, którzy zachęcają fanów marki do wykorzystania produktów Bonduelle w tradycyjnych, jak i śmielszych, bardziej oryginalnych potrawach świątecznych, codziennie racząc ich nowymi przepisami oraz pięknymi zdjęciami potraw bogatych w warzywa marki Bonduelle. Bonduelle aktywnie wspomaga swoje produkty w miejscu sprzedaży. Ważną rolę odgrywa widoczna ekspozycja oraz właściwa komunikacja z konsumentami.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum