Bonduelle rusza z kampanią internetową

Pod hasłem „Zdrowie pełną parą" wystartowała pierwsza kampania wspierająca linię warzyw „Gotowanych na parze" marki Bonduelle.
„Kampania ma charakter wizerunkowy, a jej główne cele to edukacja. W kampanii wykorzystane zostaną m.in. serwisy kulinarne, kobiece, serwisy poświęcone zdrowiu i urodzie, planowane są także działania z zakresu social media i SEM.
W kampanii występują cztery postacie brand heroes - superbohaterowie reprezentujący 4 super produkty Bonduelle w puszkach Mała Soczi (czyli soczewica), Fasolman (czyli fasola biała), Mr Cieciorka i Mocny Red (czyli popularna fasola czerwona) mają sprawiać, że komunikacja rynkowej nowości jest łatwiejsza w odbiorze, bardziej zauważalna i zapamiętywalna. Superbohaterowie mają przedstawiać korzyści płynące z tego, iż warzywa są przygotowane na parze: lepszy smak, jędrność oraz zachowywanie maksimum wartości. Kampania potrwa do 14 marca.
W linii warzyw „Gotowanych na parze" znajdują się 4 produkty: fasola biała, fasola czerwona, cieciorka, soczewica. Na rynek zostały wprowadzone w lipcu ub.r. Od października do grudnia Bonduelle wspierało linię działaniami reklamowymi w TV.