Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Bonduelle wspiera sprzedaż Kaszetki promocją konsumencką

Nowy roślinny produkt Bonduelle – Kaszetka: mix warzyw i kasz jest już dostępny na półkach sklepów oraz oferuje promocję konsumencką „Do syta bez ryzyka – satysfakcja gwarantowana”. Klienci, którzy zdecydują się na zakup produktu, mają możliwość otrzymania zwrotu pieniędzy za zakup Kaszetki Bonduelle, jeżeli nie są wystarczająco usatysfakcjonowani jej smakiem.
Reklama

KASZETKA powstała specjalnie dla polskiego konsumenta w procesie lokalnego rozwoju innowacji Bonduelle w oparciu o metodologię design thinking. Wprowadzenie produktu zostało poprzedzone wnikliwymi badaniami i we współpracy z konsumentami dlatego mamy tak duże przekonanie, że zostanie przyjęty przez polskich konsumentów z dużym zadowoleniem – wskazuje Anna Telakowiec, dyrektor marketingu Bonduelle. – Jest to także jeden z powodów, dla których gwarantujemy naszym klientom satysfakcję z tego produktu, lub zwracamy pieniądze – dodaje.

Akcja promocyjna jest silnie wspierana zarówno przy półce poprzez materiały POS oraz animacje, jak i w internecie. Kaszetka jest wspierana kampanią TV od połowy września.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum