Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Bonduelle wystartowało z kampanią dla linii Warzywio

Firma Bonduelle weszła w nową kategorię produktów – warzyw w formie makaronu. Na rynku pojawiły się trzy warianty: ciecierzyca z kukurydzą, zielony groszek z cukinią i soczewica z marchewką.
Reklama

Kampania promująca linię Warzywio w internecie skupia się przede wszystkim na warzywach, z których ono powstaje, ale podkreśla też sytość i wartości odżywcze produktów. Komunikacja jest skierowana głównie do kobiet, które z różnych powodów mogą być zainteresowane tą nowością.  W dobie fleksitarianizmu i rosnącego zainteresowania żywnością roślinną Warzywio może być atrakcyjnym elementem nowoczesnej diety.

Kampania jest prowadzona w mediach społecznościowych, Youtube oraz przez inne kanały dotarcia (Google, Programmatic). W działania wspierające markę zaangażowały się także influencerki, które poznały produkt i stosują go w swoich potrawach, a przepisami na dania z Warzywio dzielą się ze swoimi czytelniczkami.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum