PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY

Bonus na koronawirusa czyli sieci płacą extra za obecność w pracy

Autor: dlahandlu.pl 17 marca 2020 13:57

Bonus na koronawirusa czyli sieci płacą extra za obecność w pracy Sieci handlowe płacą dodatkowe premie za obecność w pracy; fot. shutterstock

W okresie pandemii koronawirusa sklepy starają się zapobiec nieobecnościom swoich pracowników. Zarządy największych sieci handlowych działających w Polsce postanowiły finansowo nagrodzić pracowników za wzorową frekwencję. Z naszych informacji wynika, że na bonusy finansowe mogą liczyć m.in. pracownicy sklepów Lidl, Biedronka oraz Makro.

Sieć Makro będzie dopłacać 500 zł brutto pracownikom, którzy mimo kwarantanny zdecydują się stawiać w pracy od 14 do 31 marca.

Biedronka zdecydowała, że pracownicy sieci zatrudnieni w placówkach i centrach dystrybucyjnych otrzymają dodatkową premię w wysokości 300 zł za tydzień pracy od 9-14 marca (dotyczy pracowników, którzy pracowali w tym tygodniu zgodnie z zaplanowanym grafikiem albo przyszli do pracy ponad obowiązujący ich plan pracy).
Dodatkowo, w związku z zamknięciem żłobków, przedszkoli i szkół w trakcie tygodnia, osobom posiadającym dzieci w wieku do lat 14, premia zostanie przyznana, o ile przepracowali minimum jeden dzień w tym okresie czasu.

Sieć Lidl zdecydowała o dodatkowej premii w wysokości 300 zł oraz zwiększyła o 150 zł kwotę bonu świątecznego. W tym roku będzie on wynosił 450 zł. Niestety nie wiemy czy ta kwota dotyczy wszystkich miast.
Ponadto sieć dla części pracowników, którzy odpowiedzialni są za kwestie personalne firmy oraz wspieranie innych zorganizowała szkolenia psychologiczne.

O tym ile znaczą pracownicy w sytuacjach kryzysowych może świadczyć chociażby specjalny komunikat kierownictwa sieci Biedronka, w którym czytamy: "Jesteśmy świadomi, że obecnie - obok służb medycznych - nasza branża odgrywa kluczową rolę. Jesteśmy zdeterminowani, aby zrobić wszystko, co możliwe, w celu zapewnienia niezakłóconego funkcjonowania naszych centrów dystrybucyjnych i sklepów, z dostępnością produktów niezbędnych naszemu społeczeństwu".

Jak wynika z badania firmy MarketSide "Koronawirus. Świadomość, zachowania, oczekiwania" w ostatnich dnia 62 proc. Polaków zrobiło większe zakupy, a 16 proc. zgromadziło duże zapasy.

Z badaļ Nielsena wynika, że Polacy kontynuują zakupy na zapas. W tygodniu 10., który przypadał na dni 2 - 8.03. 2020 wartość całego koszyka wzrosła o + 13% w porównaniu do tego samego tygodnia rok wcześniej. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Nologkk 2020-03-24 15:49:11

    Pracownik Carrefour powinno dostaje a kiedy ma być premia lub bonus Carrefour pracownik ryzyko zagraża tryb zdrowy od klienty koronawieus . Pracownik Carrefour to bochater do pracy

    za życie. Pozdrawiam was pracownik Carrefour

  • jeb.. oszoł 2020-03-23 15:57:22

    w Auchan nic nie dają, tragedia, żadnych sródków bezpieczeństwa, klienci chodzą kaszlą, kichają nikt im nie bada temperatury, kasjerki tylko dostały rękawiczki i nic więcej

  • oko 2020-03-23 15:20:28

    Carrefour nic.

ZOBACZ WSZYSTKIE (9)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5861
Ilość aktualnych ofert: 516776

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,24

  • Śr

    4,74

  • Min

    3,12

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.