Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Borys Szyc, Michał Żebrowski i zakład - nowa kampania McDonald’s

14 października startuje kolejna kampania promująca linię burgerów Maestro. Tak jak w poprzedniej odsłonie, tym razem również nie zabraknie gwiazdorskiej obsady. W kampanii można zobaczyć Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego zakładających się o to, czy istnieje burger przynajmniej tak samo dobry jak ten z ulubionej burgerowni. Przegrany będzie musiał zrobić coś, czego naprawdę nie lubi.
Reklama

Od 14 października w ofercie będą dostępne dwa warianty - Maestro Grilled Cheese oraz Maestro Grand Classic.
Maestro Grilled Cheese to burger przygotowany z bułki typu brioche ze 100-procentową, soczystą wołowiną, z chrupiącymi plastrami bekonu oraz grillowanym serem camembert i serem topionym cheddar. Do tego wyraziste pikle z prażoną cebulą oraz sos musztardowy w stylu amerykańskim i keczup.
Do oferty wraca również klasyka gatunku, czyli Maestro Grand Classic. Burger przygotowany w bułce typu brioche ze 100-procentowej wołowiny, chrupiącymi plastrami bekonu oraz plastrem topionego sera cheddar. Całość uzupełniona jest kompozycją warzyw: świeżą sałatą batawia, długimi plastrami słodkich pikli, soczystym plastrem pomidora oraz krążkami czerwonej cebuli. Smaku dopełnia wyrazisty sos Garlic BBQ.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum