Bracia Sadownicy z kampanią do młodych mieszkańców dużych miast

Od początku lipca będziemy mogli zobaczyć 3 filmy, które powstały w sadzie w Śmiłowicach oraz w najbliższej okolicy. Filmy są częścią kampanii reklamowej, której celem jest promocja marki i produktów w Internecie. Kampania jest skierowana do młodych mieszkańców dużych miast, którzy cenią sobie zdrowy tryb życia i potrwa do końca miesiąca.
Bohaterem pierwszego filmu jest pracownik sadu ze Śmiłowic, Paweł, który od wielu lat dogląda sadu i kocha tę pracę. Bohaterem drugiego filmu jest Andrzej, który jest pszczelarzem z okolic Śmiłowic. Ta praca nadaję sens jego życiu, bo wie, że bez pszczół życie na ziemi byłoby bardzo trudne.
Bohaterem trzeciego filmu jest Adam, jeden z Braci Sadowników. Wspólnie z bratem stworzył nowoczesną markę łączącą doświadczenia rodziców z jego świeżym spojrzeniem na biznes.
Rozmowy z bohaterami przeprowadził Krzysztof Komander, młody polski reżyser, scenarzysta i montażysta, nominowany do nagród na festiwalach filmowych, m.in. Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi w Kazimierzu czy Off Cinema w Poznaniu. Pierwsze trzy filmy można już oglądać na YouTubie oraz na stronie internetowej Braci Sadowników.