Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Branża handlowa i FMCG inwestują w reklamę outdoorową

Firmy działające w branży handlowej, FMCG, rozrywki, kultury i telekomunikacji najwięcej inwestują w reklamę na nośnikach outdoorowych . Wielkość sprzedaży właśnie dla tych branż w roku 2013 to ponad 287 milionów złotych (prawie 60 proc. całej sprzedaży).
Reklama
Do grupy nośników outdoorowych zalicza się między innymi systemowe powierzchnie reklamowe o różnych wymiarach, panele naścienne, billboardy, gabloty zwykłe i podświetlane, citylighty, infoscreeny. Nośniki reklamy zewnętrznej dzieli się przede wszystkim ze względu na wielkość i rodzaj oferowanej powierzchni. Obecnie najpopularniejsze są powierzchnie ekspozycyjne na nośnikach typu frontlight oraz w witrynach typu citylight, doskonale uzupełniane wizerunkowo przez nośniki typu backlight .

Według przeprowadzonych badań codziennie obcujemy z mediami średnio 9 godzin i 39 minut, z czego 1 godzinę i 56 minut spędzamy w obrębie oddziaływania reklamy zewnętrznej - nośniki OOH stanowią zatem 20 proc. doby mediowej. Z badań wynika, że najwyższy odbiór reklamy OOH ma miejsce między godziną 12 a 15 . Te dane mogą się zwiększyć, bo jak wynika z prognoz, elektroniczne billboardy będą występować nie tylko  w przestrzeniach przeznaczonych dla ruchu pieszego, galeriach handlowych, centrach biznesowych, supermarketach, lecz coraz powszechniej zacznie się je stosować w środkach komunikacji (autobusach, tramwajach, pociągach, samolotach, liniach metra).

Digital out of home (DOOH) stanowi naturalną kontynuację i rozszerzenie tradycyjnego OOH - bardziej atrakcyjną dla odbiorcy, co przyczynia się również do jej skuteczności. Nowoczesna forma cyfrowej komunikacji DOOH nie jest jednak tylko dynamicznym spotem reklamowym, gdyż umożliwia zaangażowanie klienta. Digital OOH tworzy nowe możliwości dla firm, podążających z duchem czasu. Wykorzystując najnowsze technologie, pozwala stworzyć skuteczną kampanię reklamową - precyzyjnie zaplanowaną, a jednocześnie elastyczną, lepiej stargetowaną, w pełni mierzalną, ułatwiającą analizę i ocenę podjętych działań .

DOOH może być podłączony do innych kanałów komunikacji, jak online, mobile czy social media.


 

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.