Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Branża mięsna stawia na współpracę z sieciami handlowymi

Wraz ze stale rosnącą ilością sieci handlowych na polskim rynku na znaczeniu zyskuje handel nowoczesny. Najwięksi gracze rynku mięsa i wędlin obierają strategię długookresowej współpracy właśnie z tym kanałem dystrybucji - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wiesław Różański, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego.
Reklama

Branża mięsna przeszła w ostatnich latach wiele istotnych przemian. Spora ich część była spowodowana obowiązującymi w UE przepisami, zobowiązującymi rodzimych przedsiębiorców do dostosowania norm w wielu obszarach. - Jednak skuteczne konkurowanie na ryku krajowym i unijnym wymaga przede wszystkim wykorzystania przewagi strategicznej. Polska branża mięsna posiada niezaprzeczalne atuty w postaci asortymentu produktów, które słyną z wyjątkowego smaku. Analitycy branży zgodnie podkreślają, że przedsiębiorstwa powinny skoncentrować teraz swoje wysiłki na budowaniu strategii sprzedaży. Dystrybucja może być bowiem kluczowym elementem strategii przewagi - podkreśla Wiesław Różański.

Ciągły rozwój sieci wielkopowierzchniowych ma coraz większy wpływa na decyzje zakupowe podejmowane przez polskich klientów. - Duże sieci detaliczne coraz częściej oferują klientowi produkty pod marką własną, co z jednej strony może mieć bardzo pozytywny skutek z uwagi na duży wolumen sprzedaży. Z drugiej strony wiele zakładów mięsnych może mieć problem ze sprostaniem wymogom tychże sieci - zaznacza prezes UPEMI.

 

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.