Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Branża retail bez podwyżek, choć ze wzrostami sprzedaży

W sektorze retail (sieci detaliczne) oraz hospitality (sieci hoteli, restauracji, branża turystyczna) obserwujemy niewielkie, ale stabilne wzrosty sprzedaży, wynikające przede wszystkim z poprawy nastrojów konsumenckich w Polsce. Przekłada się to na wzrost liczby ofert pracy w tych branżach, głównie na stanowiskach sprzedażowych, ale także w obszarze marketingu, czy zakupów. Nie wpływa to jednak na wzrost poziomu płac, który nie zmienia się znacząco w stosunku do lat ubiegłych - wynika z raportu płacowego 2015 Hays Poland.
Reklama

Wyraźnym trendem w sektorze Retail jest silny rozwój kanału e-commerce. Choć sprzedaż detaliczna w Internecie stanowiła w 2014 roku jedynie około 3% całości handlu detalicznego w Polsce, największe sieci handlowe (głównie z branży elektroniki użytkowej, odzieżowej, ale także np. spożywczej) intensywnie pracują nad budową strategii rozwoju platform e-commerce. Nadal poszukiwani są specjaliści ds. handlu elektronicznego, godny odnotowania jest także znaczący w stosunku do lat poprzednich wzrost liczby ofert pracy w obszarze digital marketingu.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.