Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Branżę detaliczną w USA czeka restrukturyzacja

To był trudny rok dla sieci sklepów stacjonarnych w amerykańskiej branży detalicznej. Ceny akcji i zyski spadły. Zapowiadane są zamknięcia sklepów. Rośnie konkurencja ze strony Amazona, zarówno poprzez jego działania w segmencie e-commerce, jak i w segmencie sklepów fizycznych, wraz z przejęciem Whole Foods – czytamy w serwisie esmmagazine.com.
Reklama

Tak, jak kryzys w branży lotniczej w USA na początku lat 2000 spowodował restrukturyzację i odnowę całej branży, tak obecne kłopoty niektórych sieci i zaostrzająca się konkurencja mogą pomóc uzdrowić rynek handlu – ocenia esmmagazine.com. Warunkiem jest restrukturyzacja sieci handlowych.

Amazon jest dużą i rosnącą siłą w handlu detalicznym, ale jego wzrost jest ograniczony. Problem "ostatniej mili" w dostarczaniu produktów detalicznych, zwłaszcza poza dużymi skupiskami ludności i w obszarach, gdzie nie zamieszkuje zamożne społeczeństwo, będzie stanowił wyzwanie dla spółki w przewidywalnej przyszłości. Zakup Whole Foods przez Amazon może być postrzegany jako przyznanie się giganta e-commerce do tego, że istnieje twardy limit na jego model biznesowy – czytamy w esmmagazine.com.

W ubiegłym tygodniu cena akcji Wal-Martu osiągnęła rekordowy poziom. To może oznaczać, że rynek zdaje sobie sprawę, iż jest miejsce dla więcej niż jednego zwycięzcy w branży.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.