Bricomarché głównym sponsorem programu „Nasz Nowy Dom”

Bricomarché pojawi się w nowym, 21. sezonie programu „Nasz Nowy Dom” w wielu odsłonach, m.in. jako sieć oferująca wszystko do remontu, dekoracji wnętrz i do ogrodu, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym, a także jako sprawdzony dostawca materiałów prosto na budowę dzięki specjalistycznej usłudze HDS z transportem i rozładunkiem dużych gabarytów.
W każdym odcinku ekipa remontowa odwiedzi pobliski sklep Bricomarché, by skompletować niezbędne artykuły do przeprowadzenia prac remontowych i wykończeniowych, korzystając przy tym z fachowej obsługi załogi sklepów Bricomarché.
Wspieranie lokalnych społeczności wpisuje się w kluczowe wartości Bricomarché. Cel ten realizowany jest zarówno poprzez lokalne inicjatywy właścicieli poszczególnych sklepów, jak i ogólnopolskie działania prowadzone przez fundację Grupy Muszkieterów.
– Cieszymy się, że nasza misja społeczna oraz szeroka oferta produktowa mogą przyczynić się do poprawy jakości życia wielu polskich rodzin i inspirować innych do pomagania - poinformowała Agnieszka Kurowska, dyrektor marketingu sieci Bricomarché w Polsce.
Do członków ekipy programu należy doświadczony architekt, który wcześniej współpracował z marką Bricomarché w social mediach. Jest nim Maciej Pertkiewicz, współtwórca kanału Twoja Ekipa i serii przystępnych video porad pod nazwą „Twoja Ekipa – Remontuj z Bricomarché”, a także pomysłowych rozwiązań DIY pt. „Wyzwania. 4 ściany” na kanale youtube Bricomarché z pasją.
Za współpracę Bricomarché z telewizją Polsat oraz koordynację prac z produkcją programu "Nasz Nowy Dom" odpowiada agencja Media In Sp. z o.o.