Bricomarché z nową marką własną

Muszkieterowie prowadzą intensywne działania związane z rozwojem marek własnych dostępnych w marketach zarządzanych przez polskich przedsiębiorców. Tym razem produkty nowej marki własnej debiutują w sieci Bricomarché, dzięki czemu klienci będą mogli nabyć tarcze diamentowe i korundowe, ściernice lamelkowe, krążki i papiery ścierne marki Kraftline oraz Krafline Pro w atrakcyjnych cenach. Narzędzia marki są obecnie dostępne w siedmu marketach i będą systematycznie wdrażane do oferty kolejnych placówek.
Bricomarché rozwija segment marek własnych
Producentem nowych artykułów jest firma Saint Gobain. Niemal całość asortymentu produkowana jest w fabrykach Saint Gobain w Polsce, z wyjątkiem ściernic lamelkowych, które są produkowane we Włoszech, oraz tarcz diamentowych, produkowanych w Korei, a konfekcjonowanych w Polsce. Produkcja szczególnie tarcz korundowych w kraju zapewnia skrócenie łańcucha dostaw i ich najwyższą jakość – długi transport morski ma wpływ na pogorszenie się cech użytkowych tego produktu.
– W ostatnim czasie obserwujemy wzrost znaczenia marek własnych dla sieci handlowych. Odpowiadając na trendy rynkowe wprowadzamy kolejną linię produktów dostępnych tylko w sklepach spod szyldu Bricomarché, dając naszym klientom gwarancję jeszcze lepszej jakości w jak najlepszej cenie. Debiut nowej marki własnej to kolejny ważny krok w naszym dynamicznym rozwoju – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce.
W ofercie sieci Bricomarché dostępnych jest w sumie 5 marek: Apiron – karmy i przysmaki dla psów i kotów, Coteka – gama narzędzi remontowo-budowlanych, Nuance – wyselekcjonowana gama farb i akcesoriów malarskich oraz GO/ON! – produkty podstawowej jakości w najniższej cenie. Teraz dołącza do nich marka Kraftline.