Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

BuBu Bubble Tea – nowa franczyza od Multi Ice Group

BuBu Bubble Tea to trzy koncepty do wyboru: format mobilny w przyczepie, lokal stacjonarny lub wyspa w galerii handlowej. Zyski jej właściciela zaczynają się od 14 tys. zł netto miesięcznie - podaje Multi Ice Group.
Reklama

Czym jest Bubble tea

Bubble tea to napój na bazie herbaty przygotowywany z dodatkiem cukru, mleka i żelek. Jednak tym, co sprawia, że bąbelkowa herbata jest naprawdę wyjątkowa, są zatopione w niej kuleczki tapioki, czyli tzw. molekularny kawior lub poppingi. W BuBu napój dostępny jest w różnych wariantach: owocowym, mlecznym, w wersji premium (taro i macha) oraz kawowej.

Bubble Tea od BuBu - niska kwota wejścia, minimum formalności

Franczyza BuBu Bubble Tea to trzy warianty współpracy – nowoczesna przyczepa gastronomiczna, lokal stacjonarny oraz wyspa w galerii handlowej.

Pierwszy koncept to w pełni wyposażony, mobilny punkt, gotowy do rozpoczęcia działalności, bez konieczności dodatkowej adaptacji. Aby zacząć przygodę z BuBu, wystarczy 25 tys. zł – przy skorzystaniu z opcji leasingu. Ponadto partnerzy nie muszą martwić się o lokalizację, bowiem Multi Ice Group posiada własną bazę 300 miejsc w całej Polsce, w których z powodzeniem można rozwijać biznes pod szyldem BuBu. Franczyza ta świetnie prosperuje w okolicach centrów handlowych, parków handlowych, centrów rozrywki, plaż, skwerów czy atrakcji turystycznych.

Druga opcja to wyspa w galerii handlowej. W tym wariancie kwota inwestycji także zaczyna się od 25 tys. zł, przy czym Multi Ice Group oferuje pomoc w uzyskaniu różnych form finansowania.

Franczyzobiorcy posiadający własny lub wynajmowany lokal mogą też zdecydować się na otworzenie BuBu w wybranym przez siebie miejscu. Aby to zrobić, wystarczy już 20-25  mkw. oraz odpowiednia adaptacja przestrzeni.

 – Nasi franczyzobiorcy w momencie podpisania umowy są objęci wsparciem dedykowanego opiekuna, który przechodzi z nimi przez wszelkie formalności i pomaga dopiąć biznes na ostatni guzik – tłumaczy Sylwia Ramotowska.

Na co jeszcze można liczyć w ramach franczyzy BuBu?

Przede wszystkim na promocję biznesu wśród lokalnej społeczności. Zajmuje się tym wewnętrzny dział Multi Ice Group, który prowadzi media społecznościowe i umożliwia dotarcie z ofertą do konkretnej grupy odbiorców.

– Nasze analizy pokazują, że Bubble Tea cieszy się dużym zainteresowaniem wśród młodzieży, która intensywnie korzysta z platform społecznościowych. Chcemy wykorzystać ten potencjał – przekonuje przedstawicielka sieci.

Otwarcie pierwszego lokalu BuBu Bubble Tea miało miejsce 1 czerwca w galerii Alfa w Białymstoku. Jeszcze przed wakacjami BuBu zagości także w Łomży.

Multi Ice Group to firma, która od 18 lat rozwija dochodowe marki franczyzowe w Polsce. W jej portfolio znajdują się marki, takie jak: LodyBonano, “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich, Dr Kluczyk czy Crazy Dog. Obecnie współpracuje z blisko 300 przedsiębiorcami z całego kraju.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum