Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Burger King kończy współpracę z AmRestem w Polsce

Burger King Europe GMBH poinformował o rozwiązaniu z AmRest Holdings SE z dniem 1 lutego 2022 roku umów dotyczących rozwoju marki Burger King w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii i Bułgarii.
Reklama

- AmRest będzie kontynuował prowadzenie 93 restauracji Burger King na wymienionych rynkach, z zachowaniem najlepszych standardów obsługi i jakości, zgodnie z podpisanymi umowami franczyzowymi, które pozostaną w mocy. W związku z powyższym rozwiązanie umów deweloperskich nie będzie miało znaczącego wpływu na przychody, wskaźnik EBITDA i sumę aktywów AmRest- podała spółka AmRest.

AmRest to jeden z wiodących publicznie notowanych operatorów restauracji w Europie. Spółka posiada portfolio rozpoznawalnych marek w 25 krajach. AmRest prowadzi ponad 2 350 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także pod markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Bacoa i Blue Frog. Firma posiada w swoim portfolio również szereg marek wirtualnych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum