Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Butcher's Pet Care rozwija współpracę z kanałem dyskontowym

- Międzynarodowe trendy na rynku karm dla zwierząt to przed wszystkim kierunek naturalny, prozdrowotny. Limitowane składniki, transparentność składu, koncepty bio oraz humanizacja pet food. Transparentność oraz limitowane składniki są bardzo pozytywne dla klienta końcowego. Na pewno widzimy też rozwój w kategorii karm suchych. W wielu krajach producenci wprowadzają karmę grain free/bez zbóż, ze świeżym mięsem, po to, aby była ona jak najbardziej biologicznie odpowiednia dla zwierzęcia - mówi Pat Romanek, General Manager International w Butcher's Pet Care.
Reklama

Jaka jest obecnie pozycja rynkowa Butcher's Pet Care w  poszczególnych kategoriach polskiego rynku karm dla zwierząt?

W kanale nowoczesnym, na którym koncentrujemy się w największym stopniu, możemy pochwalić się sukcesem. W hipermarketach karma mokra dla psa ma 14 proc. udziału wartościowego. Jesteśmy tuż za globalnym graczem. Zaczęliśmy również współprace z kanałem dyskontowym, w którym coraz częściej zakupy robią również klienci hipermarketowi, zainteresowani nie tylko marką własną ale i brandem. Warto wspomnieć, że ostatnim czasie nasz oddział International rozpoczął współpracę z kolejnymi rynkami. W tym momencie pracujemy już z 19 krajami, w których zaczynamy budowę naszej pozycji rynkowej. Oznacza to, że sprawdziła się przyjęta przez nas oddzielna strategia sprzedażowa, produktowa i marketingowa .

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum