Była agencja Lidla obsłuży medialnie sieć Netto

Zadaniem H+K Strategies będzie opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji dla sieci sklepów Netto w Polsce. H+K będzie również odpowiedzialne za relacje z mediami oraz bieżące doradztwo dotyczące komunikacji w mediach społecznościowych. Umowa została podpisana na czas nieokreślony i obowiązuje od października br. – Jesteśmy głęboko przekonani, że zespół H&K doskonale rozumie specyfikę naszej branży, dzięki wieloletniemu, międzynarodowemu doświadczeniu we współpracy z sieciami handlowymi. Oczekujemy, że efektem naszej współpracy będzie odświeżenie wizerunku Netto w Polsce, a także lepsze zrozumienie istoty naszej marki i ważnych dla nas konsumenckich wartości, dzięki skutecznej komunikacji, skierowanej do naszych klientów i pracowników – Adam Lendvai, dyrektor marketingu Netto Polska.
Za realizację projektu po stronie H+K odpowiadają: Maciej Szaroleta (Brand Practice Director), Beata Sadowska (Senior Associate) oraz Jakub Kiraga (Account Executive).
Netto Polska to wywodząca się z Danii sieć handlowa, ma ok. 350 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.