Cafe Club stawia na obecność w galeriach handlowych

Autor: portalspozywczy.pl 10 stycznia 2011 14:17

Ogólnopolska sieć kawiarni Cafe Club powiększy się w tym roku. - Obecnie mamy podpisanych około dziesięciu umów z powstającymi galeriami handlowymi, w których zostaną otwarte nasze kawiarnie - poinformował portalspozywczy.pl, Zbigniew Bobrowski, dyrektor marketingu sieci.

Planowane kawiarnie powstaną w nowo powstałych galeriach handlowych zlokalizowanych m.in.: w Gdańsku, Zgorzelcu, Opolu, Gorzowie Wlkp. i Szczecinie. Większość z nich to lokale franczyzowe.

Obecnie w sieci Cafe Club działa 30 kawiarni - 23 własne i siedem franczyzowych. Jak przyznaje Zbigniew Bobrowski, jednym z celów jest rozwój franczyzy poprzez przekazywanie istniejących lokali pod zarządzanie licencjobiorcom. Program franczyzowy sieci zakłada, że koszt inwestycji wynosi około 250-300 tys. zł plus VAT. Ponadto licencja kosztuje 10 tys. zł, a miesięczne opłaty wynoszą 5 proc. od obrotu netto.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6078

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,58

  • Śr

    4,41

  • Min

    3,76

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.