Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Campari z nowymi etykietami i konkursem

Włoski aperitif Campari, z okazji wprowadzenia na rynek limitowanej edycji, zaprasza do wzięcia udziału w konkursie. Każdy może obudzić w sobie artystyczny zmysł i zaprojektować własną etykietę Campari.
Reklama

Z okazji wprowadzenia nowych, artystycznych etykiet, marka Campari przygotowała konkurs. Wystarczy kupić butelkę tego aperitifu o pojemności 0,5l lub 0,7l i zachować dowód zakupu. Numer z paragonu należy wpisać w aplikacji na Facebooku Campari Polska, pod adresem https://apps.facebook.com/campari-limited/#_=_ i wykonać zadanie konkursowe.

Polega ono na stworzeniu w aplikacji własnej etykiety Campari. Spośród wszystkich zgłoszonych przed 10 grudnia br. prac, jury konkursowe wybierze trzy najbardziej kreatywne pomysły na nową etykietę Campari. Zwycięzca konkursu wyjedzie wraz z osobą towarzyszącą do Mediolanu. Ponadto, będzie gościem restauracji firmowanych nazwiskami największych projektantów mody, jak: Dolce Gabbana czy Armani. Zdobywcy drugiego i trzeciego miejsca otrzymają vouchery na kreacje autorstwa słynnego duetu projektantów Paprocki & Brzozowski, idealne na wieczór w towarzystwie ognistego Campari.

 

 

 

 

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum