Carex wspiera sprzedaż mydeł antybakteryjnych konkursem
1 września 2016 roku marka Carex rozpoczyna dwumiesięczną promocję konsumencką „Gdzie jest Carex?”. Akcja skierowana jest do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
W okresie trwania promocji na wariantach dziecięcych mydeł Carex o pojemności 250m w punktach sprzedaży w całej Polsce pojawią się bohaterowie kinowego hitu Disney/Pixar „Gdzie jest Dory”, który wkrótce ukaże się na DVD i Blu-Ray, a także będą dołączone zmywalne tatuaże oraz naklejki z bohaterami filmu.
Carex to marka mydeł antybakteryjnych, chusteczek odświeżających, żeli do rąk oraz żeli pod prysznic dla całej rodziny.
Przeczytaj także:
Akcji „Gdzie jest Carex?”, realizowanej we współpracy z The Walt Disney Company Polska, towarzyszy konkurs z nagrodami. Aby wziąć w nim udział należy kupić dowolny wariant mydła dla dzieci Carex, zarejestrować paragon na stronie www.carex.pl oraz wykonać zadanie konkursowe, polegające na przesłaniu zdjęcia ilustrującego hasło „brudne dziecko to szczęśliwe dziecko”.
Promocja zapowiadająca premierę filmu na DVD i Blu-Ray komunikowana będzie na materiałach POS: nakładkach i naklejkach na produktach, standach promocyjnych, cenówkach oraz szarfach przypółkowych umieszczonych w punktach sprzedaży. Przygotowano także kampanię wspierającą promocję w kanałach telewizyjnych Disney oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram).
Promocją objęte są wszystkie dziecięce warianty antybakteryjnych mydeł w płynie Carex: Carex Strawberry Candy, Carex Bubble Gum oraz Carex Splash (250ml, 500 ml i 1000ml).
Akcja promocyjna trwa od 1 września do 31 października 2016 r.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 13:18 Darmowe odesłanie produktu wabikiem dla e-klientów
- 13:11 Firmy Unilever i Alibaba opracowały maszynę do sortowania plastiku opartą na AI
- 13:06 Allegro uruchamia program "Projektownia". Ambasadorką Ewa Minge
- 12:59 Galeria Młociny promuje się wśród kibiców Hutnika
- 12:53 Sinsay w Galerii Olimpia
- 12:47 Prezes sklepu w Bełchatowie w zarządzie centrali E.Leclerc
- 12:44 InPost ma w Łodzi 70 nowych lokalizacji pod paczkomaty
- 12:29 Biedronka: Nasi klienci uwielbiają promocje
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
Castorama zamiast Tesco w Starogardzie Gdańskim
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 Podatek cukrowy zmienił ceny w sklepach: Podrożała nie tylko cola...
- 6 2,5 mld euro sprzedaży Spar Group
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Koronowo, Bukowa, 60.35 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Legionowo, Ks. Płk. Jana Mrugacza, 62.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Ostróda, Wyszyńskiego, 41.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Katowice Osiedle Paderewskiego-Muchowiec (Dolina Trzech Stawów), 63.56 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.