Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Carlsberg Polska przygotowuje niespodziankę dla przedstawiciel handlowych i pracowników

Carlsberg Polska pracuje nad specjalną platformą internetową związaną z aktywnością sprzedażową przedstawicieli handlowych i koordynatorów sieci detalicznych. Firma zastrzega, że więcej szczegółów zdradzi dopiero na początku przyszłego roku.
Reklama

- Pomysł na aplikację hoppy.pl zrodził się w Carlsberg Polska. Platforma dedykowana będzie Przedstawicielom Handlowych Dystrybutora i Koordynatorom Sieci Detalicznych, a w dalszych fazach rozwoju również pracownikom Carlsberg Polska. Po fazie testów pierwszej odsłony narzędzia, chcemy rozwijać nasz koncept, dodać nowe funkcje do aplikacji i ją udoskonalić, by w I połowie roku 2023 udostępnić użytkownikom podstawową wersję aplikacji - wyjaśniają nam przedstawiciele koncernu.

Programy Hoppy będą dotyczyć aktywności sprzedażowych, zadań, quizów, konkursów oraz loterii organizowanych i prowadzonych przez firmę. 

Zgromadzone punkty/Hoppsy mogą być wymienione na pieniądze które zostaną przekazane na specjalną kartę lub nagrody.

Hoppy - nowa platforma Carlsberg fot. materiały firmy
Hoppy - nowa platforma Carlsberg fot. materiały firmy

Sytuacja na rynku piwa. Liderem Kompania Piwowarska

Jak podaje Carsberg, w 2021 r. kategoria piwo odnotowała spadek wolumenu o 4% w porównaniu do roku poprzedniego (dane Nielsen) oraz bardzo dawno nienotowany spadek wartości o 0,9% .

- W 2021 podobnie jak w 2020 r odnotowujemy wzrost ceny piwa, który związany jest głównie z wprowadzonym na początku roku podatkiem cukrowym. Zauważalny jest nadal wzrost sprzedaży segmentów droższych oraz wzrost segmentu piw bezalkoholowych i smakowych ( w tym przede wszystkim wzrost segmentu piw aromatyzowanych innymi alkoholami). Jedynym kanałem sprzedaży, który notuje wzrosty sprzedaży są dyskonty (+8%). W dalszym ciągu spada liczba hipermarketów a także małych, niezrzeszonych sklepów spożywczych. Tym samym spada sprzedaż piwa w tych formatach. Na pozycji lidera utrzymuje się Kompania Piwowarska, na drugim miejscu była Grupa Żywiec, a na trzecim Grupa Carlsberg Polska - pisze spółka w swoim sparwozdaniu.

O Carlsberg Polska

Spółka Carlsberg Polska Sp. z o.o. prowadził sprzedaż następujących marek piwnych:
- Harnaś,
- Kasztelan,
- Okocim,
- Bosman,
- Piast,
- Karmi,
- Książ,
- marki międzynarodowe z portfolio Grupy Carlsberg (Carlsberg, Somersby, S&R Garage, Grimbergen, Tuborg, 1664 Blanc, Lvivskie, Mythos)
- marki Guinness, Brooklyn

Firma zatrudnia około 600 pracowników.

W roku 2021 spółka Carlsberg Polska osiągnęła zysk netto w wysokości 55.524 tys. zł (w 2020 - 51.503 tys. zł).

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum