Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Carrefour chce kupować bezpośrednio od rolników

Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska poinformował, że wspólnie z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi opracowano nowy program, obecnie w fazie testów, pozwalający polskim rolnikom, w tym rolnikom ekologicznym na bezpośrednią sprzedaż wytworzonych przez nich produktów w najbliższym sklepie Carrefour.
Reklama

Program nosi nazwę „Prosto z polskiej wsi” i jest adresowany do producentów czerwonych owoców z Mazowsza.

Jest to pierwsza część programu, w kolejnych jego etapach jest planowanie rozszerzenie asortymentu sprzedawanego bezpośrednio do sklepów Carrefoura o inne produkty. Program ma też być rozszerzony na inne regiony Polski.

Carrefour pracuje również nad przygotowaniem rozwiązań logistycznych pozwalających mniejszym gospodarstwom współpracować i dostarczać swoje produkty bezpośrednio do swojej sieci sklepów.

– Uważamy, że jest deficyt rolników ekologicznych na polskim rynku i chcemy to zmienić – powiedział Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska.

Działania te wpisują się transportację żywieniową, której celem jest upowszechnienie produkcji i konsumpcji produktów ekologicznych. W ramach transformacji jednym z celów Carrefoura jest wspieranie konwersji polskich gospodarstw konwencjonalnych na ekonomiczne, a także wspieranie ich dalszego rozwoju. W 2018 roku sieć przyznała na ten cel wsparcie finansowe o wartości blisko 800 000 zł, które trafiło do 25 rolników.

Ponadto Carrrefour niedawno rozpoczął ogólnopolską kampanię w mediach Act For Food, która promuje produkty ekologiczne wśród polskich konsumentów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.