Carrefour chce ograniczyć wydatki o 480 mln euro

Autor: onet.pl za Reuters 3 marca 2011 12:35

Francuski koncern Carrrefour oczekuje w 2011 r. wzrostu sprzedaży i zysku operacyjnego. Jest także pewien sukcesu w realizacji planu restrukturyzacji hipermarketów w Europie, które notują słabsze wyniki. Kluczem do sukcesu ma być cięcie kosztów. W tym roku koncern zamierza ograniczyć koszty o 480 mln euro. Chce również przyspieszyć ekspansję na rynkach rozwijających się - informuje onet.pl za Reutersem.


Francuski koncern Carrrefour oczekuje w 2011 r. wzrostu sprzedaży i zysku operacyjnego. Jest także pewien sukcesu w realizacji planu restrukturyzacji hipermarketów w Europie, które notują słabsze wyniki. Kluczem do sukcesu ma być cięcie kosztów. W tym roku koncern zamierza ograniczyć koszty o 480 mln euro. Chce również przyspieszyć ekspansję na rynkach rozwijających się - informuje onet.pl za Reutersem.

Grupa Carrefour zamierza otworzyć 800 nowych sklepów na rynkach rozwijających się i przekształcić sklepy Carrefour Planet w pięciu europejskich krajach.

Jak informuje onet.pl za Reutersem zysk operacyjny grupy w 2010 r. wzrósł o 9,3 proc. do 2,972 mld euro, osiągając cel określony na poziomie 2,965 mld.

Zdaniem ekspertów widoki na przyszłość europejskich i amerykańskich sieci detalicznych są niepewne przez rosnącą konkurencję i szalejące ceny towarów.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5933

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.