Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Carrefour chce utrzymać tempo ekspansji w formacie convenience

W 2014 roku otworzyliśmy ponad 100 sklepów franczyzowych pod marką Carrefour Express i zarządzamy już ponad 460 sklepami w tym formacie (na koniec 2013 roku firma miała 408 placówek, co oznacza przyrost netto na poziomie 52 sklepów - red.) Zamierzamy utrzymać obecne tempo rozwoju w kolejnych latach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Guillaume de Colonges, prezes zarządu Carrefour Polska.
Reklama
Szef sieci zwraca uwagę na fakt, że franczyzobiorcy Carrefoura mają do wyboru trzy podstawowe koncepty sklepów, w zależności od potrzeb ich lokalnego rynku. Podkreśla też, że coraz więcej franczyzobiorców, którzy zaczynali współpracę z francuską siecią od jednego sklepu, decyduje się na prowadzenie kolejnych placówek pod szyldem Carrefour Express.

- Jest to najlepsza rekomendacja dotyczącą naszej oferty i warunków współpracy oraz kolejny dowód na to, że nasz model franczyzy skutecznie odpowiada na potrzeby polskich przedsiębiorców - komentuje de Colonges.

Prezes Carrefour Polska zdradza również nowe szczegóły dotyczące współpracy sieci z koncernem paliwowym Lukoil. Jak mówi, obecnie w Polsce funkcjonuje już ponad 30 sklepów Carrefour Express na stacjach rosyjskiego koncernu. Wcześniejsze dane mówiły o 26 tego typu placówkach, zatem można przewidywać, że Carrefour nie przejął się niedawnymi plotkami o możliwościach wyjścia Lukoila z Polski (firma sprzedała swoje stacje w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech) i dalej pogłębia współpracę z tym koncernem.

- Oferta sklepów Carrefour Express doskonale wpisała się w potrzeby klientów stacji Lukoila, dlatego planujemy kontynuowanie wspólnego rozwoju również w 2015 roku - zapowiada de Colonges.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.