Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Carrefour da klientom możliwość zarezerwowania czasu przy kasie

Francuska sieć supermarketów Carrefour testuje proces zakupowy, w ramach którego klienci mogą zarezerwować określony przedział czasowy przy kasie. Usługa o nazwie C'Réservé będzie testowana w Villiers-en-Bière niedaleko Paryża.
Reklama

Konsumenci w Villiers-en-Bière nie będą już musieli stać w kolejce przy kasie, ponieważ będą mogli zarezerwować określony przedział czasowy na tę czynność. Podobny test Carrefour przeprowadził cztery lata temu, ale w tamtym czasie usługą nie spotkała się ze zbyt dużym entuzjazmem. Covid-19 i wszystkie obecne wątpliwości dotyczące stania w kolejce blisko innych ludzi mogą zmienić nastawienie konsumentów.

Aby skorzystać z C'Réservé, klienci mogą zeskanować kod QR, który jest wyświetlany w kilku miejscach w całym sklepie. Następnie muszą określić, czy mają koszyk czy wózek na zakupy oraz wybrać przedział czasowy przy kasie. Proces rejestracji jest zakończony, gdy użytkownik poda również swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail.

Konkurencyjny Monoprix korzysta już z podobnego systemu, ale zakres usługi pozostaje bardzo ograniczony: po trzech latach została wdrożona tylko w sześciu sklepach. Tam aplikacja Lineberty dzwoni do klientów, którzy mają podejść do kasy, ale zawsze mogą nacisnąć przycisk, aby opóźnić tę czynność.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum