PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Carrefour da klientom możliwość zarezerwowania czasu przy kasie

Autor: dlahandlu.pl 25 sierpnia 2020 10:55

Francuska sieć supermarketów Carrefour testuje proces zakupowy, w ramach którego klienci mogą zarezerwować określony przedział czasowy przy kasie. Usługa o nazwie C'Réservé będzie testowana w Villiers-en-Bière niedaleko Paryża.

Konsumenci w Villiers-en-Bière nie będą już musieli stać w kolejce przy kasie, ponieważ będą mogli zarezerwować określony przedział czasowy na tę czynność. Podobny test Carrefour przeprowadził cztery lata temu, ale w tamtym czasie usługą nie spotkała się ze zbyt dużym entuzjazmem. Covid-19 i wszystkie obecne wątpliwości dotyczące stania w kolejce blisko innych ludzi mogą zmienić nastawienie konsumentów.

Aby skorzystać z C'Réservé, klienci mogą zeskanować kod QR, który jest wyświetlany w kilku miejscach w całym sklepie. Następnie muszą określić, czy mają koszyk czy wózek na zakupy oraz wybrać przedział czasowy przy kasie. Proces rejestracji jest zakończony, gdy użytkownik poda również swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail.

Konkurencyjny Monoprix korzysta już z podobnego systemu, ale zakres usługi pozostaje bardzo ograniczony: po trzech latach została wdrożona tylko w sześciu sklepach. Tam aplikacja Lineberty dzwoni do klientów, którzy mają podejść do kasy, ale zawsze mogą nacisnąć przycisk, aby opóźnić tę czynność.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6583
Ilość aktualnych ofert: 470006

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    20,99

  • Śr

    17,88

  • Min

    12,84

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.