Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Carrefour Express rusza z formułą 24h

Przy ul. Czerniakowskiej w Warszawie powstał sklep Carrefour Express w formule 24 h. Sklep ma rozbudowany asortyment alkoholi oraz niewielką ofertę produktów spożywczych. W najbliższej okolicy działa sklep na stacji PKN Orlen oraz sklep alkoholowy.
Reklama

Carrefour poinformowła, że wprowadza format współpracy franczyzowej, skierowany do osób kończących studia, wchodzących na rynek pracy i chcących prowadzić własny biznes (25-35 lat). W ramach takiej współpracy powstawać będą placówki convenience Carrefour Express z pomarańczowym logo o pow. 50-100 mkw., zlokalizowane w centrach dużych miast i tam, gdzie jest duże natężenie ruchu, np. w ciągach komunikacyjnych, przy przystankach i w pobliżu obiektów użytku publicznego. Do nowej oferty zachęcić ma młodych przedsiębiorców elastyczne podejście do wkładu własnego, ustalanego indywidualnie dla danej lokalizacji oraz możliwość pozyskania dodatkowego wkładu finansowego ze strony Carrefoura, o ile środki młodego przedsiębiorcy nie będą wystarczające. Takie dodatkowe wsparcie może sięgnąć nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych. Sieć będzie jednak oczekiwała większej lojalności zakupowej niż przy standardowej współpracy franczyzowej. 

 Docelowo Carrefour chce otwierać rocznie ok. 100-120 sklepów franczyzowych (ok. 10 miesięcznie). Na koniec 2014 roku Carrefour zarządzał siecią ponad 460 sklepów franczyzowych w całej Polsce, z czego ok. 100 to placówki convenience, a 110 to sklepy franczyzowe pod marką Globi. W 2014 roku franczyzowa sieć Carrefour powiększyła się o 60 placówek i posiadała bazę  468 sklepów franczyzowych. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.