Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Carrefour: Kuchnia azjatycka jest na fali

Produkty azjatyckie są dostępne w super- i hipermarketach sieci Carrefour w ramach konceptu „Kuchnie świata”. Ofertę całego konceptu buduje obecnie ponad 500 produktów, w tym ok. 170 artykułów kuchni azjatyckiej - głównie tajskiej, chińskiej oraz japońskiej - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Biuro Prasowe Carrefour Polska.
Reklama

Jakie widzą Państwo trendy konsumenckie, jeśli chodzi o azjatyckie produkty spożywcze? - Zauważamy dynamiczny rozwój oferty przede wszystkim produktów kuchni tajskiej, ale też chińskiej i japońskiej. Klienci poszukują przede wszystkim artykułów stanowiących bazę konkretnych dań - gotowe pasty, sosy, makarony czy mleczko kokosowe. Popularnością cieszą się również produkty uzupełniające – sos rybny, orientalne przyprawy, liście kafiru - informuje Biuro Prasowe Carrefour Polska.

Więcej na portalspozywczy.pl

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum