Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Carrefour ma w Polsce 962 sklepy. Sieć zwiekszyła sprzedaż LfL o 7 proc.

W drugim kwartale 2021 roku Carrefour w Polsce zanotował 505 mln euro sprzedaży, co oznacza 7,1 proc. wzrost LfL. Na koniec pierwszego półrocza pod szyldem Carrefour w naszym kraju działały 962 sklepy.
Reklama

Licząc ogółem, sprzedaż Carrefoura w II kwartale wzrosła o 5,4 proc. w aktualnym kursie walutowym oraz o 6 proc. w stałej walucie.

W pierwszym półroczu 2021 roku sprzedaż Carrefoura w Polsce sięgnęła 999 mln euro. Wzrost LfL wyniósł 2,3 proc. Licząc ogółem sprzedaż spadła o 0,7 proc. (w aktualnym kursie) oraz wzrosła o 2,3 proc. (w stałej walucie).

Sprzedaż Carrefoura na wszystkich rynkach wyniosła odpowiednio: 19,7 mld euro w II kwartale 2021 (wzrost LfL o 3,6 proc.) oraz 38,2 mld euro w I półroczu 2021 (wzrost LfL o 3,9 proc.).

Carrefour podał w raporcie za II kwartał tego roku, że na koniec I półrocza liczba sklepów w Polsce wynosiła łącznie 962 placówki. Pod szyldem sieci działało: 90 hipermarketów, 152 supermarkety, 710 sklepów convenience oraz 10 sklepów dyskontowych.

Jak poinformowała spółka, duży wpływ na wyniki miało osłabienie lokalnych walut. W przypadku Polski, kurs złotego spadł w I półroczu o 2,8 proc.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.