PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Carrefour osiągnął 6 mld zł sprzedaży po III kw. 2010 r.

Autor: dlahandlu.pl 26 października 2010 12:41

Carrefour osiągnął 6 mld zł sprzedaży po III kw. 2010 r.

W III kwartale Carrefour Polska miał 2 mld zł obrotu oraz odnotował wzrost sprzedaży o 5,8 proc. po stałym kursie wymiany i o 10,7 proc. po zmiennym kursie wymiany walut. Po III kwartałąch polski oddział Carrefoura miał ponad 6 mld zł obrotu i wzrost sprzedaży na poziomie 4,2 proc. przy stałym kursie wymiany i o 13,8 proc. przy zmiennym kursie.

Zdaniem prezesa Jeana Anthoina są to doskonałe wyniki, a prognozy pozwalają z optymizmem patrzeć zarówno na koncówkę 2010 roku, jak i przyszły rok. Jego zdaniem przyczyniła się do tego strategia niskich cen stosowana przez firmę oraz muliformatowość sieci Carrefour. - Jesteśmy jedyną międzynarodową siecią handlową w Polsce, która prowadzi zarówno sklepy osiedlowe, jak i supermarkety oraz hipermarkety. W sumie w swoim portfolio mamy sklepy od 100 do 15 tys. mkw. - powiedział Jean Anthoine.

Obecnie w Polsce działa 85 hipermarketów, 200 supermarketów oraz 60 franczyzowych sklepów osiedlowych Carrefour Express. Firma zakłada, że w ramach rozwoju będzie otwierać 1 hipermarket i 1-2 supermarkety rocznie oraz 200 sklepów osiedlowych. Firma będzie raczej unowocześniała istniejące supermarkety, żeby odpowiadać wymaganiom zmienijącego się rynku, niż inwestowała w nowe placówki wielkopowierzchniowe. 

Sprawdź ceny w hipermarketach Carrefour:

http://www.dlahandlu.pl/koszyk/sklep/carrefour,2.html

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7952

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,99

  • Śr

    1,47

  • Min

    0,50

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.